UTMANING.

Blev utmanad av Jemppa att göra en lista om mig själv. 7 fakta. Let´s do this!

  • Jag har aldrig färgat mitt hår och kommer förmodligen aldrig heller att göra det.
  • Jag älskar gräddfil. Vill äta gräddfil med varje maträtt jag äter.
  • Jag hatar baciller. Jag tvättar händerna 172 gånger om dagen. (Inte bra med en pojkvän som tror att allt är rent och ibland sköljer händerna i en vattenpöl på marken. Jag dör av bara tanken.)
  • Jag såg Prins Charles, Camilla och vrålsnygga Prins Harry en kväll när jag satt på en pub i London.
  • Jag tror på ödet och att allt har en mening. Tar inte så värst hårt på livet och oroar mig eller stressar inte i onödan.
  • Har bott en helg i ett slott i Frankrike ute i urskogen. Var livrädd hela helgen eftersom det påstods att det spökade där. Huaa.
  • Jag är en sista minuten människa och jobbar bäst under press.

That´s it! Nu vet ni det om mig. Nu tänker jag i min tur utmana Sandra, Vicki, Madde, Hanna, Annika, Cissi, Anso.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0