MESSY WEDNESDAY.

Det hela började med att Ben lagade mat. Han vispade ihop ägg och mjölk tilll makaronilådan. Jag skulle ge honom apelsinen som han skulle äta. Orkade inte stiga upp så bestämde mig för att kasta den åt honom. Tyvärr kastade jag den lite för tidigt och apelsinen ramlade i skålen, vilken i sin tur stjälpte och hela sörjan rann mellan spisen och kökslådorna. Efter en halvtimmes städning hällde Ben äntligen smeten över makaronerna och köttet. Tyvärr läckte vår eldsfasta form och förrän Ben märkte nåt hade hela smeten runnit ner längs kökslådorna. Ben försökte rädda smeten genom att öppna den översta kökslådan och lägga en skål i lådan. Tyvärr lyckades det inte och smeten hamnade in i lådorna. What more can I say, än att vårt kök är nu skinande rent denna onsdagskväll. Nu har vi slutat städa och skall börja ansöka om australienskt visum åt mig.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men jeeesus, snacka om oflyt :/ Hoppas visum sökandet går bättre. Puss&kram

2010-09-29 @ 18:57:12
URL: http://ansos.blogg.se/
Postat av: jemppa

Ni sku ha kommit på paj istället, haha. :) Vi tar det en annan gång, åker till Åbo i helgen, men nästa vecka. puss.

2010-09-29 @ 20:25:07
URL: http://jemppan.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0