Hjärntvättad.

Igår hade Ben sin andra svenska lektion. Enligt Ben går det jätte bra och han trivs som fisken i vattnet. Fastän jag igår morse satt och hetsgjorde hans läxor med honom klockan åtta på morgonen (han skall vara 8.30 på kursen).
Anywho, Ben berättade att han på gårdagens lektion verkligen imponerade på läraren. Läraren frågade i klassen om det fanns någon som visste var nyfiken betyder? Ingen kotte i klassen visste vad nyfiken betyder. Inte Ben heller förrän efter någon minut då han plötsligt ropar "CURIOUS". Jag har inte lärt honom, inte A eller R heller. Utan Mellman. Om han inte ser på Emil, Pippi eller Madagaskar, så ser han ju naturligtvis på Nicke Nyfiken. Curious George.


Kommentarer
Postat av: Syrran A

HAHAHAHAHAHAHAH!Skrattar så jag får tårar i ögonen och kramp i magen! :) Välkomna på kalas i dag!

2010-01-14 @ 07:42:46
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH!Skrattar så jag får tårar i ögonen och kramp i magen! :) Välkomna på kalas i dag!

2010-01-14 @ 07:43:42
Postat av: Annika

Hahah! :-D Den va bra! Ses i skolan.

2010-01-14 @ 08:37:03
URL: http://annikanorrgard.blogspot.com
Postat av: Anonym

2010-01-14 @ 12:33:36
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, vitsi så bra! joo de var faktist störande,jag fick också sjukt i ögonen. men filmen var nice! :)

2010-01-14 @ 12:34:36
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha! åååh va gulligt!

2010-01-14 @ 18:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0