Den ultimata söndagen och fattiga riddare.

Igår var kanske den skönaste söndagen ever. Vi började med ett 4 timmars besök till Tropiclandia. Vi bestämde att åka hem när våra fingrar såg ut som övergödda russin.



Efter Tropiclandia tog vi en sväng via Makuuni, hyrde en film och köpte 2 kg godis tillsammans.



Efter det degade vi hela kvällen hos syster och familj. Efter att vi ätit resterna som middagsgästerna hade lämnat efter sig, och ätit upp allt godis från Makuuni, orkade vi inte ens ta oss hem. Fräscht att vakna med oborstade tänder och en klordoftande hud. Härliga söndag. Idag har jag borstat tänderna 5 gånger.

Ikväll skall jag äntligen få fattiga riddare med socker och sylt.





Kommentarer
Postat av: syrran A

Detta tror jag vi skall införa alla söndagar! <3

2010-01-25 @ 15:58:37
Postat av: Sandra

Hej vad du tar fina bilder. Den där mittersta var menad som hälsning till mig, eller vad? Tack, jag återfår tron på världen när jag ser att det finns så myky gott karkki :D Ha du btw köpt ny kamera?

2010-01-27 @ 19:07:19
URL: http://sandraahtola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0