Love.

Tiden rinner ivag. 3 veckor kvar tills jag landar pa finsk mark igen. Den har gangen landar jag i Tammerfors for att sen ta mig vidare till Vasa. Senast jag besokte  Vasa var i Augusti fore jag akte till London. Jag minns hur osaker jag var och jag vet inte hur manga ganger jag tankte: "Vad haller jag pa med?" Nu i efterhand vet jag att beslutet att aka till London var det basta beslut jag nagonsin tagit. I've had the time of my life. Jag har ett andra "hem", London, jag har fatt erfarenheter for livet, jag har fatt jobbat med de absolut harligaste barnen, jag har de finaste London vanner man kan ha, jag fann karleken i sista minuten och framfor allt har jag lart mig norska. Koseligt.
 Men an ar inte Londonlivet slut. Efter nagra veckor hem hemma atervander jag tillbaka till UK nagra dagar och flyger vidare fran London  till LA. Om allt gar som planerat blir jag Vasabo till hosten efter det. Om ingenting blir som planerat ar jag Londonbo nagra ar till.

Jag som verkligen hatar att planera, har nu planlagt hela aret. Nar blev jag anstandig?



Kommer nog aldrig bli anstandig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen till Vasa! :)

2009-05-20 @ 11:43:24
URL: http://adnil.papper.fi
Postat av: anna

Oj oj oj vilka planer! Låter så bra!

2009-05-20 @ 19:20:11
URL: http://www.lindberghini.com/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0