Uppdatering.

Dåligt med bilder och uppdatering på sistone. Veckan gick fruktansvärt fort. Inte undra på, vi har haft full rulle från morgon till kväll. Allt från husvisningar och bytesbilar till arbetsintervjuer och långa avskedspromenader. (vilket visade sig vara helt i onödan, som tur.) Min första fotbollsmatch i the UK har jag också hunnit med. Fullham-Hull City. The Cottage var fullproppat och stämningen är obeskrivlig trots att fel lag vann.   
  

 
 
 
Helgen har varit sådär härligt "tjejig". På fredagen såg vi filmen "New in Town". Enkel handling men fruktansvärt rolig. Tjejen framför oss gjorde det hela ännu roligare genom att skratta filmen igenom. Hon hade t.o.m mera skrattframkallande grin än Ääli, så ni kan ju tänka er. Lördagen skramlade jag ihop lite extra pengar genom att sitta barnvakt åt en familj på skolan. Klirr i kassan är alltid bra, mindre bra med tanke på att pengarna försvann lika fort som jag fick dem eftersom jag åkte raka vägen till Europas största köpcentrum, Westfields, direkt efter barnvaktandet. Jag mötte upp Jannika och Sandra, vi tog ett glas vin och jag fick i mig lite mat före vi åkte hem tillbaka till Wimble. Vi hoppade i partymoodet och begav oss till Smart Alex varefter vi gick till vårt trogna Walkabout. Det var rent ut sagt smockat och stämningen var på topp. As usual.
  
 

  
  Decent på Smart Alex.

 
Mindre anständiga på Walkie.
 
Idag blev det Westfields igen med Janka. Vi åt antagligen världens godaste pizza på Stone and Fire. För att inte glömma den varma våfflan med glass och chokladsås. Jag har återigen haft en alldeles underbar helg med mina Londonkvinnor. Batterierna är laddade för vardag igen. 
  
 
Min Bombay-pizza med Tandoori-kyckling, lök, broccoli, mango-chutney och yoghurt (?).


Vad säger ni systrar om att åka till Westfields när ni kommer?



Kommentarer
Postat av: Mam

Snålvattnet rinner på Lolita,kl lite före 16.00 på mån em.då hon ser bilden på Bombay pizzan.Ha en bra dag!Här snöar värrigare idag,lovat ännu i morgon mera snö.Kram Mam.

2009-03-09 @ 14:40:14
Postat av: A

Bara för pizzan kan vi ju åka dit! ;)

2009-03-09 @ 15:12:02
Postat av: Sandra

Herregud, pizzorna såg minst sagt läckra ut! Lovely weekend, indeed. Och lite fnissframkallande också så här nu i efterhand :)

2009-03-09 @ 16:39:50
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Karin

passar utmärkt! en vecka kvar!!!

2009-03-10 @ 10:20:38
Postat av: Jennie Lundberg

haha gud vilken pizza, smakade den gott ? ;D

2009-03-16 @ 23:53:11
URL: http://jennielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0