Påskferie.

Jag lever. Sliten men lycklig. Huset på WP är ekande tomt och min kära familj är i Norge, vilket gör att jag nästan är hemlös. Nej då, jag våldgästar Ben och Jannika turvist. Påskferien i England är 2 veckor, vilket betyder 2 veckor loma för oss slitna au-pairer. Kunde inte komma passligare efter några hektiska veckor med flytt och jobbiga farväl. Jag hinner umgås med mina kära, slappa, sova, äta. Sweeet.
Min nya familj är hittills toppen. Barnen är söta och föräldrarna är chill. Nästa vecka ska vi till Frankrike en weekend för att hälsa på en av mammans vänner. 2 veckor på en ö utanför Los Angeles med familjen har jag också att se fram emot detta år. Halleluja!

Nu blir det shopping med Janka. Halleluja 2!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Londonliv3000 hela resterande tiden som vi har kvar, halleluja 3! Saknar dejjjjj.

2009-04-07 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0