3 september 2008.

När senast har jag månne vaknat till att alarmet ringer klockan 07.00? Om jag inte minns fel var det vid SE-skrivningarna när vi skulle infinna oss i skolan lite över 8 på morgonen. Orsaken till att jag steg upp med tuppen imorse var egentligen helt onödigt. Det har varit en tråkig, onödig, kall & dyr dag. Vi snackar (!)  andra skedet i bilskolan.
 
Dagen kommer dock att få en total helomvändning ikväll, då vi styr rodret mot Åbo. Där kommer vi med de bästa brudarna att mysa, shoppa loss och framförallt mala oss till döds i Vickis härliga lya. Mina sista dagar i Finland kan inte bli bättre har jag på känn.

Men först skall jag trampa iväg till gymmet och kriga

                                                                                    
                                                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Your days are not over yet. Mycket finns kvar att uppleva i Finland änn,vi snackar helg och fest Ida.

2008-09-04 @ 22:27:26
Postat av: Ääli

dina sista dagar kunde fan int bli bättre :) vitsi så kiva vi haft!!jag vill int att du far. kan du int vänta tills den 14 oktober..?

2008-09-05 @ 14:24:37
URL: http://alexandraas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0