Måndag.

Jag har totalt glømt att berætta om mitt jobb. Alltså, jag har nu børjat jobba några dagar i veckan på flickornas skola. SFO kallas det i Norge, i Finland kallar vi det "Eftis". En timme om dagen pysslar vi med barnen, ser på film, spelar spel eller ær bara ute i friska luften. Mina jobbdagar ær vældigt varierande och jag måste vara flexibel och hoppa in lite nu och då. Det passar mig utmærkt. Dessutom får jag på køpet umgås med Londons hærligaste ungar. Idag har jag spelat "snakespel" och lagat en hatt åt en tiger vid namn Alvin. En brun hatt med orange foder.

Idag har pappa T lært mig laga fisk i tomatsås. Min nya favoritrætt. Snabbt, fruktansvært enkelt men framførallt hejdløst GOTT. Gissa om jag kommer att æta mig sønder på det då jag børjar studera.

Regent`s Park skall besøkas imorgon med Sandra, i hopp om att få se en skymt av Jude Law. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vi saknar dig med<3 nu bär det av till Åbo igen. Hohho,man hinner bara hem och svänga!Höres bästis!

2008-09-30 @ 12:12:37
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: annalena

du verkar verkligen inte lida någon som helst nöd i englandet:) roligt att se att du har det så bra!

2008-09-30 @ 13:46:17
Postat av: Anonym

DU är en Natural beauty som Londonborna ska tacka gudarna för att få ha i sin stad:D

2008-09-30 @ 14:45:27
URL: http://lillabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0