Davids cup.

Det spelas Davids cup några meter från var jag sitter. Och jag ær inte ens dær. Biljetterna hade tydligen sålt slut direkt. Grøn av avund var jag idag nær jag gick till stationen, och jag møtte lætklædda mænniskor redo før tennis. Avundsjukan førsvann dock snabbt nær jag møtte 2 vælbekanta ansikten i Topshop på Oxford Street. Jag har haft en skøn dag, igen, med Emmi & Anders. Vi har dræglat øver mænnen på Abercrombie & Fitch, hittat Emmis favoritrestaurang och bara njutit av en solig dag. Flott.

Idag har jag æven uppdaterat mig med en favorit hemifrån. Det var skønt att høra din røst igen. Och kom ihåg att du skall dricka en lonkero før mig på Affes ikvæll.

Nu har vi just sett klart she`s the man och nu tænker jag stupa i sæng. Imorgon måste jag shoppa. Jag fick inte mycket handlat idag. Inte ens en nagelsax.





Kommentarer
Postat av: Dudy

Oj vad mycket mat ni fick :o Haha, jag fick lite sköta Melvin på lördagen :D han e så goer! Man blir ju typ barnsjuk! farligt farligt!

2008-09-22 @ 14:57:50
URL: http://dudy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0