Breakaway.

This is it! Nu bär det av. Nu börjar min resa. Mitt äventyr. Gårdagen var en av de underligaste dagarna. Jag var så ivrig & lycklig över situationen tillika som tårarna rullade ner från mina kinder. Jag vet inte hur många gånger jag sa "vi ses till julen!". Jag tappade räkningen vid 45.


Jag kommer att sakna Er något fruktansvärt mycket.


Nu väntar mig det värsta. Vad säger man till någon som man har umgåtts med nästan varje dag sedan vi började lekis? Hur skall jag få fram i ord hur mycket Ni betyder för mig? Det är omöjligt. 


 




Jag kommer att byta SIM-kort när jag kommer fram. Så mitt gamla nummer är inte i bruk då jag är i England.


Och pappa, sitt inte så mycket framför datorn. Jag vet att du läser dethär. Muhahaha!





I´m off.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

kom tillbaks till mig...

2008-09-09 @ 13:43:45
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

kom tillbaks till mig...

2008-09-09 @ 13:44:32
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: jemppa

Sköt om dej nu Ida. Jag kommer att sakna dej. puss till pärlan.

2008-09-09 @ 17:53:16
Postat av: Karin & Noah

Oj vad vi saknar dig!! Men det var skönt att höra att allt är bra! Vi hörs ikväll! puss och kram!!

2008-09-09 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0