G`morning Ida!

Vældigt muntert att børja dagen med att handla mat før 108 pund och sedan notera en stor lapp framfør hissen, "out of order. Sorry!" Jag svor några finska svordomar høgt i butiken och skuffade min 17 kgs vagn upp før rampen, dær bilarna kør upp till parkeringen, vilket resulterade i att jag kom førsent till Combat passet på David Lloyd. Nu kan jag æntligen pusta ut efter ett långt samtal med fødelsedagsbarnet. Min fina mormor fyller år idag. Jag ønskar att jag kunde æga ett jetplan och bara flyga hem øver dagen. Men som sagt, vi firar dubbelt i december istællet.

Nu kan dagen inte bli bættre. Solen skiner från en klarblå himmel. Plættar skall stekas, en jordgubbskaka skall bakas før mommo, och till sist skall vi fixa tacokvæll hær hemma. Senare blir det troligtvis bio på Odeon och en fredagscider på Walkabout.

Ha ett skønt veckoslut!


Kommentarer
Postat av: anna

Låter så härligt (inte det där med matkorgen though :))

Jag skall nog inte ännu iaf nånstans. Vi måste i princip fara nånstans utomlands efetersom jag studerar franska översättning, men får nu se vart det blir :) Och när! Hursomhelst.. Det är jättekul att läsa din blogg :)

2008-10-19 @ 11:54:28
URL: http://www.lindberghini.com/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0