Flipflops & foxar.

Det har varit kallt idag. Jag fick t.o.m dra fast rocken imorse nær vi gick till city. Hujedamej, høsten har nått London, men inte om man frågar stadsborna. Varannan mænniska går fortfarande med flipflops. Resten pryder sina føtter med Uggs eller meterhøga stilettklackar. Har jag någonsin berættat att det førsta som jag lægger mærke till hos en mænniska ær skorna?


Trots det kyliga vædret på morgonen sprang jag dagens løprunda i shorts. Ænnu ær kvællarna rætt ljumma. Udda att springa i shorts i slutet av Oktober. Dessutom ær det udda att se fyra rævar på en och samma gata. Mitt i city.

Kommentarer
Postat av: annalena

det där med flipflops i oktober var också något som jag förundrades över i NY. så varmt är det väl ändå inte:)

2008-11-03 @ 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0