Min dag. Vardag.

Idag har jag fått mycket gjort. Dagen började lite trögt. Jag sköt upp dagens planer tills imorgon. "Jag hinner nog", tänkte jag medan jag kokade havregrynsgröt. Efter att gröten var slut och jag kände mig som en uppblåst ballong städade jag hela huset, sprang till Wimbledon Common, via Buddha templet och sen hem i en iskall dusch. Jag kunde inte stoppa farten på mina ben så jag fortsatte till Sainsbury`s där jag handlade mat för en hel arme`. Innan jag plockade flickorna hem från skolan hann jag höra hur Sandras dag varit. Hon hade köpt en fin halsduk och ett par bruna läderhandskar. Med gasen i bottnet körde vi vidare till David Lloyd där flickorna spelade tennis i en timme medan jag satt på läktaren och sneglade på tennisspelarna. Inte illa. Jag pratade en stund med E`s (Theas bästa vän) mamma innan vi åkte hem. Jag blev halvt shockad när hon mitt i konversationen ger mig 15 pund för att jag varit till stor hjälp för henne. Hon kör inte bil själv så jag har nu som då kört på E. Mot min egen vilja tog jag emot pengarna. Jag älskar ju att köra bil här. 
Middagen stod färdigdukad då vi kom hem. Nypotatis och lammkött. Kvällen spenderades med Thea eftersom resten av familjen drog iväg på träning. Jag har lockat hår och fixat tio olika frisyrer på Thea. Snart är det julbal och då är det ju ytterst viktigt att vara fin i håret. 






Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är duktig på att köra bil."Raggarrundan" vi gjorde gick som en dans.Papp satt sig frivilligt i baksätet och jag fram där ratten saknades!Ha en bra dag KRAM.

2008-11-27 @ 07:04:54
Postat av: Syrran

Ser fram emot den raggarrundan...:) sov gott!

2008-11-27 @ 20:05:27
Postat av: anna

låter som det inte är bara familjen som kommer att sakna dej då du skall åka hem, utan hela byn! :)

2008-11-28 @ 07:51:28
URL: http://www.lindberghini.com/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0