Söndag i Hyde Park.

  

Liite julstämning får man i alla fall av allt fint julpynt i London. Igår var vi till en tysk (?) julmarknad i Hyde Park. Mysigt, men inte så mycket att se faktist. Men värt ett besök för de ljuvliga belgiska våfflorna med Nutella i alla fall.

  

Jannika och jag drog vidare mot Harrod när vi nu en gång var i trakterna. Eftersom det var söndag hade Harrods hunnit stänga så vi gick till South Kensington och bara njöt av Londonlivet.

 
Harrods sparar inte på julpyntet i alla fall.
 
Nu är det bara en vecka kvar tills jag är i Finland. Skall verkligen bli skönt att komma hem över julen och bara få mysa med de jag tycker mest om. Men först har jag en hel arbetsvecka framför mig. Idag har jag varit och tränat och skall snart gå på årets sista SFO. Dessutom måste jag hinna anmäla mig till skolan. Efter jul skall jag 2 ggr i veckan läsa engelska på Wimbledon School Of English.
Imorgon blir det shopping i Central. De sista julklapparna skall inhandlas. Tisdagkväll är jag bjuden på julfest till Fredriks företag. Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska gå. Jag får sova på saken.
Onsdag skall vi gå ut med flickorna för "den-sista-måltiden" på Walkabout. Torsdag drar Jannika till Stureplan, fredag skall jag bara umgås med Sandra, på fredag drar även Silje, Sandra åker hem på lördag och sist av alla blir jag kvar här i min ensamhet hela lördagen och söndagen. På söndag skall jag krama ihjäl min saknade Alexandra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser fram emot onsdag och fredag. Snart e de loma, puss på dej!

2008-12-15 @ 16:20:50
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Sandra

P.S. What about thursday? :D:D:D:D

2008-12-15 @ 17:00:44
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Ida

Höhö, thursday.. JAH!

2008-12-15 @ 18:08:55
URL: http://londonida.blogg.se/
Postat av: Lindi

kom hit o se pa julpynt, det dar e inget jamfort med blinkablinka hysteriet i aussie. Love you btw.

2008-12-16 @ 12:31:18
URL: http://lindik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0