Homecoming.

Sista kvällen är förbi. Min sista kväll i London 2008. Jag har haft en underbar höst i London, Wimbledon. Jag har fått uppleva så mycket denhär høsten som jag aldrig någonsin kunnat tänka mig. Jag har träffat människor som kommit att betyda så himla mycket för mig. Ni står mig så nära mitt hjärta. Jag verkligen älskar mitt Londonliv och är lycklig över att jag vågade ge mig iväg på mitt äventyr.
Nu väntar jullov hemma i mitt kära Ekenäs med min familj och mina saknade vänner. Efter en händelserik höst kommer det väldigt lägligt. Jag känner att jag behöver ladda batterierna för att sen igen den 6te januari komma tillbaka till London och fortsätta min resa.
 
Merry Christmas!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Det ska bli så kul att få hem dig Ida!<3

2008-12-21 @ 13:23:14
URL: http://tristezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0