BARA FÖR ATT.

..jag haft en alldeles underbar dag. Gick en runda med Linda och doggen. Hämtade N från dagis och tog honom till parken. Gick runt i stan och N ville inte gå hem. Efter att jag mutat honom med att påminna honom att vi har lasagne och glass hemma var han villig att hoppa i bilen. Vi åkte tillbaka tillbaka till stan och såg på segelbåtarna som tävlade och pratade med Ben som nuförtiden är målarmästare. Fortfarande på Knipan i alla fall. Det är dethär som är det bästa med lediga dagar. Man har inga planer, bara tar dagen som den kommer. Ingen orkar bry sig om klockan och ingenting måste göras. Känns ändå skönt att jag ska på jobb imorgon. Lite rutin skadar väl inte. Dessutom kan jag andas normalt igen tack vare två spolningar och en burk antibiotika. Halleluja! Därför lite peppande träningsmusik straight from Sex & the City 2. Hellooo Sportten och beachbody 2011 (?).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0