OTUR OCH BED HEAD.

Man märker att dagarna i skolan har varit hektiska plus att flytten har tagit på krafterna. Jag är yr som en höna, trött i benen och glömmer saker väldigt lätt. Det är väl bara att get used to it. Anywho, efter att flygit ett X antal gånger tror man väl att jag skulle ha lärt mig. Inte igår. Först stred jag i säkerhetskontrollen om att jag inte har en sax i väskan. Det är mina sminkpenslar eftersom jag använt dem i skolan idag. Jag ångrade mig snabbt efter att kontrollanten fiskade upp en sax från min väska. Ibland är det inte bra att ha en stor väska. Väl i Helsingfors fick jag min 21 kgs väska som var security checked och tömd på hårprodukter eftersom burkarna var för stora. Så nu till min fråga, var kan man köpa Bed Heads produkter i Ekenäs/Karis?


Kommentarer
Postat av: Linda

I Canny i Karis :)

2010-04-30 @ 13:18:14
Postat av: hanna

fytusan vad surt :(

2010-04-30 @ 18:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0