Fredag?

Har varit hela 1h i skolan denna vecka. Lediga dagar + sjuka dagar har inte gett mycket ny information till min hjärna denna vecka. Idag har jag dock skrivit min första tent i hårdesign och vårdbehandlingar. Gick bättre än förväntat, hoppas jag.

Vanligtvis brukar jag vara ledig på fredagar, men idag sitter jag fortfarande i skolan fast klockan är 16.00. Med alltför många deadlines måste jag försöka få bukt på det hela. Innan jullov skall jag lämna in en hel del arbeten. Hårbottenproblem, skönhetsideal, nickelallergi, massageprov, kunddag, inbjudningar... För att nämna några. Jullovet känns väldigt väldigt avlägset.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig busen!

2009-11-27 @ 19:13:23
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: kristel

När har ni kunddagen=)?

2009-12-02 @ 07:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0