Deprived.

Jag sliter snart håret av mig. Jag gör en höstbrasa av alla min skolpapper. Äter upp all mat som finns i kylskåpet. Pratar inte med Ben för att han slog mitt Tetris rekord. Dricker all hostmedicin som finns i världen. Hatar färglära lite till och är annors bara sur som en lapplisa i Australien. Jag är trött, har huvudvärk, ingen inspiration, ingen ork.

Läser mina gamla bloggar från försvunna tider och plötsligt blev livet an aning ljusare. "Kan hon inte sluta jåma om London", tänker ni säkert. Snart, snart men inte nu.

 






Kommentarer
Postat av: anna

I know how it feels..

Då ja kom från frankrike kallade folk mig till "när ja va i frankrike..."! :P

2009-11-10 @ 22:00:39
URL: http://www.lindberghini.com/anna
Postat av: Linda

Man slutar nog aldrig joma. Har själv fått höra "aussie-lindi" några gånger...

2009-11-10 @ 23:27:50
URL: http://lindik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det är kul när du pratar om London! och orken kommer nog snart tillbaka..jag tror tröttheten drabbar oss alla så här års. Men snart får du komma till söder och njuta lite :) kanske du vill klippa mitt hår lite i helgen? ;) puss

2009-11-11 @ 11:06:07
URL: http://alexandrasundblom.blogg.se/
Postat av: jemppa

Jag har haft exakt samma asfiilis i flera dar. Och längtat tillbaka till OC. Deprimerande höst! Idag känns det bättre. Hoppas vi kan ses snart, puss.

2009-11-11 @ 12:31:36
Postat av: Sandra

Du jomar int. Ha int en gång hört dej gnälla på ett irriterande vis. JAG (men kanske de e förståelit ;) älskar när du pratar om London. I'm with you<3 P.S. Hur störande e de it när pojkvännen e bättre än en på någo? Axel vågar nog snart it få mera poäng än mej i bowling tror ja, haha :D

2009-11-11 @ 13:19:27
URL: http://sandraahtola.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha,stackars flicka som har ett så tight schema :D what about friday? ta ingen stress,vi ser!

2009-11-11 @ 16:25:56
Postat av: Jannika

ÅHHHHHH!!!!!!!!

SAKNAR !!!!

2009-11-13 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0