To do.

IDAG:

  • Packning
  • stadning
  • David Lloyd
  • Middag
  • AC/DC konsert pa Wembley
IMORGON:
  • Wimbledon tennis
  • Boka biljett till Australien
  • Shoppa en ny sommarklanning
  • och ett par skor
  • packa det sista
SONDAG:
  • Ta taget fran Raynes Park 05.00am
  • Forsoka hinna till flyget 8.25am
  • Landa i Helsingfors 13.20pm
  • Krama ihjal familj och vanner
Pa MANDAG star jag bakom baren pa magasinet fran 9am-3pm. Dar hittar ni mig de narmsta 3 veckorna. Forutom den 11, da skall jag grilla och dricka lonkero sa det star ut i oronen pa mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va braaa, då ses vi snart! :):)

2009-06-26 @ 15:11:21
URL: http://tristezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0