Weekend, baby!

Efter en skön länk genom Village känner jag mig nu redo för veckoslutet. Ikväll skall vi gå på bio med brudarna (värst vad vi blivit kulturella?). Efter bion blir det ett glas vin eller två med mitt biosällskap och Nicolson, som sorgligt nog lämnar London och flyttar tillbaka till Sydafrika. Härligt har det varit att ha honom inom räckhåll. Men som tur är det ännu en tid tills han reser hem. Imorgon skall vi delta i det kinesiska nyårsfirandet i China Town och på kvällen nalkas det Housewarming Party i South Kensington. Sounds gooood, i mina öron. 
 
Vad skall ni göra i helgen?
 


Kommentarer
Postat av: Vicki

Dom kommer Chidde,men du vet ju att jag är lite trög. :) Imoron skall jag till Aarni på feescht tänkt jag. Dina helgplaner låter nice tycker jag också! Pusu!

2009-01-30 @ 19:14:45
URL: http://tristezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0