My weekend.

 
London var ovanligt kallt och grått igår. Sandra och jag trotsade vädergudarna och tog oss en lång promenad längs South Bank. Vi gick förbi Shakespeares Globe och beskådade bl.a några av Picassos verk på Tate Modern.
 
 
Mysiga gränder på South Bank.
 
 
Efter ett glas vin på Walkabout tog vi tåget in till Waterloo. Tanken var att vi skulle besöka en fancy club i Soho, men ödet ville annat. Vi anlände till Maya Club allt för sent så kvällen slutade på Penthouse.
 
 
 Åka tåg kan ibland vara fruktansvärt roligt. Oftast inte.
 
 
Jag tappade andan när vi kom till sjunde våningen. Utsikten från Penthouse är amazing. 
 

 Sällskapet var det heller inget fel på. Snyygga bruudar. Kvällen slutade ändå relativt tidigt. Men nattbussarna är inte kända för att vara särskilt snabba, så runt halv 3 var vi hemma. Vissa med blåa fingrar...
 


Idag har jag verkligen REA handlat. Jag skulle göra Jannika sällskap eftersom hon var på shoppinghumör. Det slutade förstås med att jag shoppade och Jannika gjorde mig sällskap. Nu skall jag fortsätta göra lite läxor. Ovant, verkligen. But I like it.

Kommentarer
Postat av: Jannika

muahha på dig själv tönt!

det var så värst stureplanigt eller hru?

som bara shoppar på tok för mkt.

gå å lägg dig.

2009-01-11 @ 23:44:20
URL: http://blondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0