Londontown.

Igår anlände jag till ett soligt London. Rätt varmt med tanke på att vi fått stå ut med -15 grader i hemlandet. Mitt bagage var försenat så jag hann inte efter flickorna till skolan, det blev ett kärt återseènde på David Lloyd istället. Vad jag saknat dessa flickor. Jag rivstartade vardagen med att sätta mig i skolbänken (?). Härligt att gnugga geniknölarna lite, fast jag var rätt död efter resan. Jag har en spanjor, en fransman, en kines och en från Ungern med på min kurs. 30 plussare hela högen och jobbar alla inom finansvärlden. Ni kan ju gissa vad samtalsämnet, förutom horoskop, var igår. Nu gäller det bara att ta sig i kragen och kämpa stenhårt. 
 
Nu skall jag reda upp min kappsäck och sen gå ner till stan med min saknade Jannika. Ikväll ska vi laga hamburgare med Ida och Thea. När katten är borta dansar råttorna på bordet...
 
Härligt att vara tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

och jag saknar dig..det gör jag alltid när du inte är hos mig! Men snart är jag hos dig :D

2009-01-07 @ 12:16:20
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

och jag saknar dig..det gör jag alltid när du är ifrån mig. Men snart är jag där hos dig :)

2009-01-07 @ 15:17:28
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: Sandra

skönt o ha dig tibax :)

2009-01-07 @ 18:16:04
URL: http://killerqueen.papper.fi
Postat av: Jonas

Så d e it nå schack du kan se dej själv spela 10a me på rastena då ? :D

2009-01-09 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0