London, lägenhet och Aussie.

En uppdatering om min sista tid i London och Frankrike är på kommande. Den sista tiden har varit rent ut sagt hektisk. Allt från svininfluensa till rockstar liv på ett sunkigt hotell. Uppdatering kommer som sagt senare. Nu skall jag njuta av mina sista dagar i Västnyland. Idag åker jag till Åbo för att umgås med Linda, Ääli och Alex.  På söndag bär det upp till Vasa. Än så länge har jag ingen lägenhet, så om DU vet om en ledig etta/två i Vasa centrum hör gärna av dig.





Plötsligt var det bara 2 veckor kvar tills jag landar på andra sidan jorden. Först skall jag bara klara av en 24 timmars flygresa. Ensam desutom. Jag som får myror i benen efter 3 timmar från London. Men jag antar att det är det värt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lägenhet står till förfogande när som helst, du är mer än välkommen att bo där om du vill vara i stan!

2009-08-25 @ 22:06:02
Postat av: Ben

2 weeks. woooooo! :D

2009-08-26 @ 10:49:28
Postat av: Anonym

Tusen tack "anonym"! Men vem är du? ;)

2009-08-27 @ 12:14:33
URL: http://londonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0