Homecoming.

Idag är det exakt 2 veckor tills jag är i Finland. 2 veckor är 14 dagar. 14 dagar är 336 timmar. Men vem räknar?


Inga sura miner dethär jullovet i alla fall.


Det är snart nästan 4 månader sedan dendär regniga dagen i september då vi skiljdes åt på flygfältet. Jag har lite svårt att förstå att vi verkligen klarat av att vara utan varandra så länge. Den 19onde kommer Alexandra hem från Australien. Den 21sta landar jag mitt plan från London. Den 22ndra anländer Ann-Sofie från the US. Från alla världens hörn och kanter. Jag vet att dethär kommer att bli den bästa julen på länge.

Kommentarer
Postat av: best friend Alexandra

jag kan int forsta hur jag kan ha missat det har inlagget..haka det nu forst!!4 MANADER SEN VI SETTS!!!kan du forsta det?? jag kommer fan int att slappa tillbaka dig till London, for nar jag kommer hem vill jag aldrig mer vara sa lange ifran dig...

2008-12-17 @ 04:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0