09032010

Idag hände något väldigt stort. Något som jag gått och väntat på i EVIGHETER. Tro mig. För första gången sedan November 2009 kunde jag ÄNTLIGEN hoppa i träningskläder och våga mig ut på årets första löprunda. Symptomerna efter svininfluensan har varit rent ut sagt helvetiska och jag har mått apa. Nu (knack, knack ta i trä) kan jag för första gången på väldigt länge andas normalt igen genom min näsa. Jag är inte trött hela tiden och febertopparna lyser med sin frånvaro. Halleluja!

Medan jag rensar mina tankar har jag lyckats börja rensa i garderoben. Bloppis, bloppis it is!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejja Ida! =)

2010-03-09 @ 22:09:16
URL: http://lihanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Schysst Ida, härligt! :)

2010-03-09 @ 23:25:45
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: sandraochsalt

GRATTIS! Vitsi så glad jag blir. Hoppas hälsan håller i sig!

2010-03-10 @ 14:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0