Mitt nya år.


Vi började så fint och anständigt på nyårsmiddagen.


Vi åt super gott.


Här är värden/kocken och hans värdinna.


Efter maten bjöd värden på shott och vi lekte lekar, drack champagne, dansade, lyssnade på musik från världens alla hörn och lekte att golvet brann.


Vid 12-slaget sköt vi raketer,drack ännu mera champagne, dansade ringdans och lyssnade på ABBA.


Så lekte vi lite till, dansade ännu mera, åt nattmat och golvet det brann fortfarande.

Ungefär halv 6 lade jag fast ögonen för att några timmar senare vakna i ett totalt kaos. Huset har aldrig förr sett värre ut. Jag suckade högt, somnade om och vaknade pånytt av att värden diskade. 3 timmar diskade han fortfarande.

Jag hade en himla bra nyårsafton. Tack värden, värdinnan och alla andra som var med! Och Gott Nytt År! 2010 blir ett bra år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0