Ond cirkel, inget annat.

Jag fick svarena från blodproverna idag. Allt är normalt i min kropp, jag är varken döende eller har diabetes (som jag trodde ett tag). Läkaren konstaterade att jag är i en ond cirkel, sedan jag fick svininfluensan i augusti, och plockar upp alla nya virus som rör sig i luften. Hon förbjöd mig att träna och rådde mig att fortsätta äta vitaminer och vila. Hon påpekade även att jag kommer bli helt frisk i vår.

Jag är nu inne på min femte sjuka månad. Om tre månader blir jag frisk, alltså i April, då allting blommar. April, Maj, Juni, Juli lider jag antaglien av allergi. Summa sumarum: HALLELUJA för Augusti, September, October 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0