Skönhetsmässan.

Fashion 09.




Carpelan Cosmetics.

 

Skönhetsmässan var okej. Godkänt. Helgens höjdpunkt var ändå att komma hem. Hem till Ekenäs. Jag kan inte ens beskriva med ord hur skönt det är att bara få vara hemma. Sova i gamla rummet, äta mammas mat, välfyllt kylskåp, familjen, ja, allt.  Det enda negativa med helgen var tiden. Man skulle vilja så mycket men tiden räcker helt enkelt inte till. Nästa gång jag kommer hem skall jag inte ha något planerat.

 

 


Såhär ser det ut hos mig just nu. Klippa, klistra, skriva. Jag har 9 sidor gjorda. 3 to go.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Speciellt bra var ju hemfärden, med en extra packad bil och trångt! ;) Välkomna med igen :) A+R+M

2009-11-17 @ 15:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0