Ingen bloggpaus.

Härmed upphäver jag min bloggpaus.

För tillfället finns det för mycket jag vill berätta om. Det händer så mycket just nu. Jag går i världens bästa skola, vi söker jobb åt Ben i Vasa (så om något vet om ett passligt jobb (ANYTHING! Barjobb, kock, städare, polis, gatusopare, president...) för en australiensk surfer boy i Vasa, så hör genast av er! Han pratar engelska, men håller på att lära sig svenska.), leker skola om kvällarna med Ben, tränar och längtar till den stundande skönhetsmässan och besöket i hemstaden. Snart är det dessutom jul. Snälla tomten, jag önskar mig en dammsugare och ett gymkort. Jag är så trött på att sopa golvet och länka runt i Vasa centrum. Jag har ju ingen aning om vart man kan springa här. Help me anyone? Var finns den bästa länkrundan i Vasa förutom Handelsesplanaden upp och ner?

Med tanke på den opassande rubriken på min blogg har jag ännu inte nån bra idé. Har ni någon bra idé? Vad skall min blogg heta? Jag vill också ändra på layouten. Först måste jag brainstorma om designen och sedan kommer ni att få se världens snyggaste layout. Någongång kanske. Soon soon.

Klockan är just nu 9.00. Jag sitter färdigt påklädd, sminkad och dricker te fastän jag skall vara klockan 10.00 vid MediaCity på studiebesök. Varför jag är en early bird beror på att jag 8.15 stod utanför Wasa teater för att ta igen mitt studiebesök som jag missat när jag var i Australien. Tyvärr fanns ingen på plats att ta emot mig. Jag kände mig som den mest bortglömda personen i Vasa och gick hem tillbaka.

Dessutom blev jag svettig när jag sprang till teatern, för jag trodde jag var sen. Störande.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Ida, inge mera bloggpaus!!Jag suger stidit på rubriker och sånt, så det kan jag tyvärr inte hjälpa dig med. Jag saknar dig med honey!!Den 13onde kommer jag troligen pp till Vasa, SÅ HÅLLS DÄR!! :D

2009-11-03 @ 09:47:27
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: anna

Jee, bra att d int blev en bloggpaus :)

2009-11-03 @ 16:36:49
URL: http://www.lindberghini.com/anna
Postat av: miio

Tjoh Ida. Jag rekommenderar dig Vasklots motionsbana, precis bredvid wasalandia, där går det superbra att löpa på :)

2009-11-04 @ 23:00:59
URL: http://mmiioo.blogg.se/
Postat av: mad

jag tror bestämt vi har en löparbana här i våra hoods också, värt att checka out!

2009-11-05 @ 18:25:48
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0