Rainy friday.

Vilket regnigt London idag. Men ibland kan det vara sa fruktansvart mysigt nar det regnar. Idag ar det en san dag. Det stor inte mig att det regnar. Jag kommer anda spendera min dag med mys och lunch hos Janka. Perfekta planer for en vat dag.

Igar korde jag forsta gangen till Kingston med Jannika. Det gick overraskande bra, forutom nar jag skulle parkera min gigantiska bil. Vem i hela fridens namn konstruerar ett parkeringshus med parkeringsrutor som inte ens rymmer en Smart bil? I den minimala rutan tror de att jag ska fa in min sota lilla bil. Efter lite svett och tarar fick jag antligen trucken parkerad och vi unnade oss en torr scone och te. Nagra klanningar, shorts och scarfar hittade vi innan vi kopte nagra SMA, SOTA lador. Vi kopte allt som allt 27 FETA lador. Hissen, som rymde 15 pers, var full med lador. Nar vi antligen hittade min valparkerade bil hade vi blasor i handerna, tarar i ogonen och 27 lador att packa in i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0