Monday.


Måndag igen då. Men det stör mig inte alls. Jag har haft en underbar helg.  
 
 
Fredagen spenderades på Edwards och Walkie. Vi delade på en flaska vin och det slutade med att Janka och Sandra fick skippa tennisen på lördagmorgon. Now we`re talking.
 
 
Nästa dag agerade vi turister med Ben. Vi gick längs South Bank (gotta love it) till The Tower och Tower Bridge.
 
 
Tower Bridge.
 
 
City.
 
 
 
 
  
Söndagsmorgonen började med lunch/brunch hos mig innan Janka och jag åkte till South Kensington. Solen lös igen från en molnfri himmel och längs med dagen blev det riktigt, riktigt varmt. Härligt! 
 
 
Våren har kommit till London.

Kommentarer
Postat av: jemps

för att make it clear så skriver jag det här oxå. Jag vill komma till London NU!! :)

2009-03-16 @ 13:39:25
Postat av: Jannika

Hallå.

soft att jag vann VM i solglasögon...

sen undrar jag även vem mannen på alla bilder är?..

Hmm..

2009-03-16 @ 23:44:36
URL: http://blondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0