I can see clearly now when the rain is gone.

Vilken härlig dag. Vilken härlig dag. Inte ens regnskurar och mörka moln har kunnat rubbat mitt humör idag. Efter att jag lämnat av flickorna vid skolan sprang jag en avslappnande länk. Luften var frisk och klar. Nu är verkligen våren här. Jag duschade och åt världens godaste pasta (Jonas! Märk väl att jag åt pasta.) till lunch. Innan jag åkte in till stan hann jag skämma ut mig på bensinstationen. "Eeh, sorry, I have some problem with my car, eeh!" (Imorgon får jag dessutom en hyrbil, SOM INTE ENS ÄR AUTOMATVÄXLAD !! Växla med vänstra handen är säkert kul.) Sedan mötte jag upp Jannika i stan. Kollade in vårens utbud i såväl de "bättre" butikerna som i ryssbutikerna. Vi gav upp, gick till Morissons, köpte korv, körde hem till mig och åt korv med bröd tills vi dignade av och somnade som två små grisar. That`s a light.  
  
Imorgon kan ni säkert läsa i tidningarna att århundradets storm har dragit in över London. Det regnar vågrätt och min gardin fladdrar fastän jag har fönstrena igenbommade. 
  
Imorgon skall jag gå på min första fotbollsmatch. Fulham-Hull City. Jag är så eager så jag spricker. ( Och de bästa, Miss Spara, är att det är gratis.) Wiihooooo!



Kommentarer
Postat av: Syrran A

Låter som våren kommit...."vilken härlig dag"...fniss gapskratt! En dag då vi va ut och gå med M och R. så var det just en sån där fin dag. Snön bara gnistrade och solen sken från en klarblå himmel. Jag fick bara känslan att jag MÅSTE sjunga "vilken härlig dag, tack gode gud för vädret"! Gissa vilken blick jag fick av R och M sa: sjung meja mamma....tacka vet ja skriban, någo lärde jag ju mig tydligen!



Nu e ja å spysjuk...:( sen ha vi alla haft det då!



Ha en bra dag!



Love//A

2009-03-04 @ 07:34:49
Postat av: Alexandra

hehe,vem älskar gratis mer än mig ;)

2009-03-04 @ 12:08:41
Postat av: Jannika

HAHAHA...........

WIHO.......

LOVE IS IN THE AIR

2009-03-05 @ 18:04:14
URL: http://blondon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida, jag vill att du ringer mig så fort du bara kan och hinner! Ha hunnit hända en hel del på en vecka ha jag förstått?!?! ;)

2009-03-05 @ 18:09:11
URL: http://tristezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0