Still alive, men pa slutrakan.

Jaha, sa hande det mig? Svine smittade ner mig ocksa. Jag som last pa och foljt med nyheterna som en galning har varit ytterst forsiktig. Kanske det ar just pga det. Lordag morgon vaknade jag upp och madde.. Ja, svinigt daligt. Ringde lakaren som bekraftade att jag hade swine flu. Sedan dess har jag luggit i min sang och tuggat tamiflu sa det star ut ut oronen pa mig. Men jag ar pa battringsvagen. Idag har jag tom tagit mig anda in till stan. Min rygg ar sjuk. Min nacke ar sjuk. Lyckligtvis ar jag fortfarande samma Ida. Ingen knorr och inget tryne.

Laters!

Kommentarer
Postat av: Karin

Snart e du hemma i trygga tenala igen, fast de nog finns några svin här också! Ta hand om dig kära syster!

2009-07-30 @ 21:45:11
Postat av: myran

nej ida! jag läser din blogg med jämna mellanrum och gillar dina små inlägg mer eller mindre sällan. vad lessamt att du smittats! krya på dig!

fortsätt skriva senare om du orkar, du är en god tjej.

2009-08-02 @ 18:09:39
Postat av: anso

Skönt att du är på bättringsvägen!

2009-08-04 @ 07:46:48
URL: http://ansos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0