Movie-weekend.

   
Silje och jag på Edwards före Twilight. 
 
Efter lite shopping med Janka på Oxford var det dags för bio igen. På fredagen såg vi den tårdrypande filmen Australia med Sandra. Vad kan man säga? 10 poäng. En film DU måste se. En feel-good movie blandat med tårar och skratt.
Igår var det då dags för film nr. 2, Twilight. Vad kan man säga? Se den också! Jag som verkligen inte gillar skräckfilmer förberedde mig för det värsta. Efter att jag sett trailern i höstas var jag lite smårädd över om jag någonsin skulle kunna se Twilight. Jag visste inte om jag skulle gråta eller skrika när filmen var slut. Jag ville se mer, mer. Men eftersom böckerna är fyra till antalet får vi hoppas på flere filmer också. Ett extra stort plus med filmen var ju stenkalla Robert Pattison. Under filmens gång blev jag 14 igen, lite generat småkär.  
 
Efter filmen gick vi vidare till Walkie på en drink. T.o.m två blev det. Vid stängningsdags drog dethär härliga gänget oss vidare till Bar Sia.

  
Gänget på Bar Sia.


   

Till slut gav vi upp på Bar Sia och jag ville bara krypa ner under mitt varma täcke. Men nej, "you can sleep when you`re dead", sa Shawn och vi skrattade oss till döds vid Walkie i ytterligare nån timme. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0