Måndag.

Vilken härlig dag det har varit idag. Förutom att vi skrattat ihjäl oss med Ewa åt 3 högfärdiga knappar, som gjort husinspektion i vårt hus idag, har det varit 10 grader på plussidan och strålande sol. Härligt vårväder i Januari, det är man ju alltid van vid. Eller? En långlänk i Common har jag också  hunnit med. Svetten förmodligen forsa ner från pannan på mig eftersom jag hade klätt mig som om det fortfarande vore vinter. När flickorna slutade skolan hoppade vi i bilen och körde till Centercourt och shoppade lite. T hittade äntligen sina efterlängtade röda byxor.  Jag hittade klänningen som jag ska ha på mig på lördag då det blir inflyttningsfest i South Kensington.  
 
Nu skall jag lusläsa LondonPaper, Västis och Allas. Fick ett rött fint Marimekko paket idag igen på posten. Tidningar, choklad och dessa söta små lappar, som jag tidigare berättade om. Love you Mam.
 
Idag är det dessutom bara 23 dagar tills mina älsklingar kommer till Wimbo. Whooooop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fullkomligt alskar din moders sma lappar!ska be henne skicka nagra hit till australien ocksa!

2009-01-27 @ 11:28:18
URL: http://lillabelle.blogg.se/
Postat av: Vicki

Vadåå, knäckebröd e ju gott ju. :) Som fattig studerande har man inte så mycket annat att plocka i sig på kvällarna. =P Snaart Ida, snart! :)

2009-01-27 @ 15:56:48
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: Lindi

Hej SkitoPidde, ignorerar du min kommentar till forra blogginlagget?

2009-01-27 @ 16:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0