Dåligt, dåligt..

..med bloggandet. Men jag känner att jag inte har något roligt att berätta om den här veckan. Sen måndag har jag konstant haft huvudvärk och nackont. Idag känns det äntligen lite bättre. Vi ska se om jag klarar dagen utan Burana. Vädret har inte heller varit på min sida. Regn, dimma och inte en solstråle så långt ögat kan nå. När det inte regnar ute, regnar det inne istället. En dusch har tydligen gått sönder så vattnet droppar ner från taket i vårt tvättrum. Niiiice. Nu väntar jag bara på ett par snygga, starka byggarbetare. Men om de har lika dålig humör som plumbern ser det väldigt dåligt ut.
 
I väntan på att Nicolson skall vakna skall jag nu hoppa i löpskorna och ta mig till Wimbledon Park. 
 
So, have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0