Addicted.

Jag blir så fruktansvärt irriterad varje gång jag ser ett engelskt ord som jag inte förstår. På grund av det ( eller tack vare kanske) har jag fått ett beroende av att slå upp ord. Ibland känner jag mig rent av lite hysterisk när jag knappt hinner innanför dörren innan jag dyker ner i lexikonet. Idag köpte jag ett 2 kgs häfte som jag skall samla alla mina nya ord i. Jag har redan fyllt en sida.
 
Fredagskvällen skall jag spendera i Putney. Jag hoppas mitt sällskap också vill se Mamma Mia.  Nej, jag har inte sett den ännu.
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

haloj! ring mig när du ser det här :)

2009-01-11 @ 11:00:59
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: Vicki

Absolut, och det ser jag framemot! :) Månne man kommer vara hysse då? =D Vi beställer biljetter imoron!!Dedär fenomenet du beskriver annars, jag har lite samma, slår upp en massa ord hela tiden. Men det är ju bra, man lääär sig då juh! :)

2009-01-11 @ 15:21:44
URL: http://tristezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0