Valentine`s day.

Trevlig vändag mina kära!  Jag tänker på er!
 

Jag vaknade runt 10 och märkte till min stora förtjusning att någon hade lagt en ask med chokladhjärtan utanför min dörr. Sitter som bäst och slukar en efter en och njuter av alla hjärtans dag. Jag mår, tack och lov, bra igen och kan äta normalt men är fortfarande väldigt sliten och är konstant trött. Inatt sov jag galant 12 timmar, tills Ida kom och väckte mig och påminde mig om att det är Valentine`s day och gav mig den sötaste av alla hjärtmuggar jag sett. Kan man få en bättre start på dagen? Efter att jag avnjutit en Valentine`s middag och ätit upp alla mina chokladhjärtan skall jag gå ut med Jannika och ta ett glas vin eller två. Vi skall fira Ronny som blir gammal gubbe idag.
 

             GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA RONNY!

Kommentarer
Postat av: Ronny

Men, jag heter oxå Ronny, men blir ej gammal, bara mognare..., eller nåt... Hälsn fr Pampas!

2009-02-14 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0