Fredag-Lördag-Söndag.

  
Friday:
Efter bion på fredag mötte jag upp dehär härliga killarna på stationen. Vi styrde stegen mot Walkie, där vi drack vin, pratade gamla minnen, skrattade åt vår dåliga humor och njöt av livet. 

  
Nicolson. <3

 
Mates on the dancefloor. Efter Walkie blev det såklart PoNaNa och BarSia. Jag avrundande min kväll åt 2-tiden eftersom inflyttningsfest stod på agendan på lördag. Killarna däremot fortsatte till tidig lördagmorgon. 

 


  
Saturday:
Lördag eftermiddag mötte jag upp flickorna i stan. Vi åt en god lunch (eller va, Sandra?), kollade Wimbledons shoppingutbud och satt på Nero och skvallrade. En perfekt lördag med de bästa London kvinnorna.
 
   

Vi fortsatte denna härliga lördag på en väldigt mysig bar i Earls Court innan vi gick vidare till inflyttningsfesten i South Kensington. Månne inte de va en flicka från Esbo där? The world is a small place after all...
Runt 23-tiden hoppade vi i en taxi som tog oss till Vendome i Knightsbridge. En väldigt, väldigt fancy club på Piccadilly Street. Ryktet gick att Paris Hilton skulle festa loss på Vendome igår. Tyvärr fick vi aldrig veta om ryktet stämde eftersom Sandra och jag gav upp och tog nattbussen hem. Trötta, hungriga och fruktansvärt slöa gjorde bussresan till den bästa på länge.
 
 
Sunday:
Efter några samtal hem och en långlänk i det härliga vädret åkte Sandra och jag in till Central för att ta del av firandet av det kinesiska nyåret. Vi frös tårna av oss, åt himmelska vårrullar, drack milkshake och filosoferade över ett och annat.



Trafalgar Square. Big Ben är som vanligt overklig i bakgrunden.
 


Vad hände här då? Mitt i högsommarvärmen svepte en blizzard över London och jag tar tillbaka varje ord jag sa om att jag saknar snön. Mysigt, indeed, men jag ber till Gud att snön är borta imorgon. Jag som hade lagt undan mina vinterskor redan. Piss. (Förlåt Pappa)


En frusen men lycklig Ida påväg hem.  
 
Nu ska jag krypa under täcket och läsa Twilight. Berättade jag förresten att jag köpte de övriga böckerna? Jag menar, vad har hänt med mig?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Int sku man tro att du ha tröttna på o blogga... :D Haha, kiva me bilder hun.

2009-02-03 @ 22:02:52
URL: http://killerqueen.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0