That`s a liight.

Livet går vidare. Tanten som körde på mig ljuger mig och alla andra rakt upp i ansiktet. Känns verkligen inte bra med tanke på att det nu är vi som måst stå för skadorna på bilen. Men som sagt, nu har jag annat att fundera på och livet fortsätter framåt.  
 
Veckan har gått fort igen. På tisdagen reste systrarna Hästman ( Sandras påhitt) hem från London. Tomt och ödsligt blev huset och det kändes väldigt ensamt att ligga i min stora säng ensam. Tack gode Gud att jag hann knappt blinka och så var helgen här igen. Igårkväll blev det några julgransdrickor på Walkie. En väldigt bra efterfest hann jag också på innan jag somnade lycklig som ett litet barn. Idag har det varit en bra dag. Ljummet väder och lite shopping har jag hunnit med. Jag köpte min absoluta favoritväska. Enligt Janka var det inte ett bra köp, för dyr. Bargain, enligt mig. Hursomhaver, har jag haft en toppen dag. Happy day!   
 

                                                   Miss you guys!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

MISS U TOO gumman! Tänker den där tanten verkligen inte ge upp nu ren?! Så fruktansvärt störande!!

2009-03-01 @ 11:52:00
URL: http://tristezas.blogg.se/
Postat av: anna

Skit snyggt foto, Ida!

2009-03-02 @ 20:31:09
URL: http://www.lindberghini.com/anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0