Nu kan de ju bara bli bättre..

Så var det fredag imorgon igen. Skrämmer mig med tanke på att jag senast åt ett ordentligt mål mat var på tisdag. Jag känner mig rent ut sagt ihålig. Idag fick jag i mig lite ris, at least something. Och joo, jag har druckit massor Mamma! Men ändå är mina händer torrare än aldrig förr. Jag som verkligen hatar torra händer.
 
Veckoslutet ser ut att bli rätt lugnt. Vi som hade gjort en helgplan redan förra helgen med brudarna. Allt gick i stöpet pga mig. Gissa om mina krafter är slut. Dessutom har de lovat mera snö tills imorgon. Så ja, imorgon kan allt vara mycket värre igen.  Pappa, låt mig säga PISS!  
  
Det som håller mig levande är tanken på att det idag endast är 2 veckor kvar tills VI återförenas igen. Denna gång i London.
 


Kommentarer
Postat av: HannaH

Och matte som kom till London idag. Det där med snö hade han helst velat slippa, men vad gör man inte för fotboll. Hoppas du kryar på dig. Spysjuka är det värsta som finns. /HannaH.

2009-02-06 @ 22:43:06
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: HannaH

Det var en match med Manu, har jag förstått. Är inte så insatt. Ja, aningen mycket att göra just nu. Men har trevliga saker att se fram emot så stressar gärna några veckor ännu. Trevlig helg!

2009-02-07 @ 15:08:22
URL: http://starhannah.webblogg.se/
Postat av: Kinga Dukaj

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg!



Du har chans och vinna din drömdesign!

Klicka in på min blogg och var med och tävla!



Lycka till!

Kramar Kinga

2009-02-09 @ 18:30:41
URL: http://kingadukaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0