Dreamin´.

Ibland när jag lägger fast ögonen är jag fortfarande i London. Idag hände det 2 gånger. Jag väntade på bussen vid torget och min iPod spelade denhär låten:



Då satt jag bakom ratten, körde på en trång gata eller en 8-filig motorväg i London och hade Jannika bredvid mig. Hangover allt som oftast. Jag öppnade ögonen, det är svinigt kallt, klockan är 08.00 och jag såg ett folktomt Vasa torg framför mig.

Andra gången var idag vid lunchen. Capital FM spelade i bakgrunden och ett soligt Leicester Square nämndes. Plötsligt kände jag "London-doften", stressen, pulsen och lite irritation över de våldsamma och yra turisterna.


I verkligheten hade jag en tallrik tonfiskpasta framför mig.

Kommentarer
Postat av: Jannika

JAG SAKNAR DIG!!!

2009-12-12 @ 16:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0