Otryggt.

Medan demonstranterna slår varandra blodiga, kastar mjöl och ägg på poliserna, stormar banker och planerar demonstrationståg längs West End hoppar jag på tåget mot Clapham. Jag tänkte möta upp Ben i Central idag efter hans jobb. Men pga att Obama är i town och att G-20 mötet hålls i London håller vi oss utanför stadskärnans gränser och ber till gudarna att London står kvar efter helgen.  
 
 
Bild från aftonbladet.se  
 

Från min terass ser London rätt lugnt ut. (Om man inte ser de 7 helikoptrarna som bevakar staden.)

Kommentarer
Postat av: Mam

2009-04-02 @ 06:53:57
Postat av: Anonym

Håll dig borta från London ett tag.

Kram

2009-04-02 @ 06:58:44
Postat av: anna

Oj, var försiktiga!

2009-04-02 @ 07:31:15
URL: http://www.lindberghini.com/anna
Postat av: Sandra

jaa vi får ju lite se hur de blir me lörda nu piids :( men kanske de ha lugna sig tills dess. ja lova mommo också att int ta onödiga risker. hon e ju lite osäker på de hä londonbegreppe så hon trodd att ja bodd typ mitt i stan o att "de nog måst va ett sånt ansvar att ta barnen till o från skolan" :D

2009-04-02 @ 12:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0