Kort.

I'm alive. Bloggen har haft pasklov, sa aven jag. Jag har haft en underbar pask i London. Jag har flyttat in i det nya huset och trivs redan som fisken i vattnet fast jag nagra ganger fatt bita mig i lappen for att jag saknar min Ida och Thea sa mycket. Men de mar bra och imorgon borjar de sin nya skola i norge. T.o.m jag ar lite nervos for morgondagen. 
 
Jag kanner mig redo for vappen och langtar otroligt mycket efter att fa se alla igen. Men forst skall jag hinna med ett veckoslut i Frankrike. Sol, slott, pool och god mat star pa agendan. Sweet.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love u too! Snart kommer ni heem! :) allt bra me dig?

2009-04-18 @ 12:15:12
URL: http://tristezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0