Downperiod och allergi.

 
 
NU skall jag bli flitigare med bloggandet. Forlat for min lilla downperiod. Men jag har varit runt varlden och inte haft tid. Nu borjar alla bitar falla pa plats. Jag borjar komma in i rutinerna och kanner mig som hemma. Igar satt jag mig for forsta gangen bakom ratten pa valdigt lange. Bilen ar fortfarande Volvo. Ytterligare en modell storre. Hall tummarna att jag inte far varken punktering eller bucklor. Enough of that. 
Vardagen har kommit igang efter var holiday i Frankrike. Harligt vader och ett valdigt fint slott ute pa den franska bondvishan, gjorde sa jag nastan fick hemlangtan. Inte hem utan till Tenala. Lugnet och skogen ar verkligen nagot man uppskattar nu efter 8 manader i storstaden. Jag hoppas jag far en rejal overdos da Ben och jag kommer till Finland nasta veckas torsdag. Jag kan inte vanta langre pa att fa se er. Ni vet vilka ni ar. 

Sommaren har kommit till London. Traden star i full blom och temperaturmataren visar 23 grader. Med sommaren kom ocksa allergin som jag nu krigar med. Ogonen ar som tva tennisbollar och medicinen gor mig sa trott, sa trott. 

Kommentarer
Postat av: A

skall jag skicka allergi medicin? här är det fortfarande 0 grader på morgonen och iskall vind. Förbered Ben på att komma tillbaka till vintern...BRRRR! Skulle inte vara fel med 23grader just nu (vi åstadkommerdet bara inomhus) :)

2009-04-22 @ 18:58:33
Postat av: papp

Vad i all sin dar är du nu allergisk för.



Välkomna hem till ett "blommande" Raseborg

2009-04-22 @ 20:19:46
Postat av: Sandra

Lovely att du e back! imoron blir de te i village :)

2009-04-22 @ 22:42:31
Postat av: Jannika

kjedelig blogg.

2009-05-03 @ 17:36:26
URL: http://blondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0