Yrvaken.

Jag var dødstrøtt nær klockan ringde 7.30 imorse. Med dimmig blick kørde jag flickorna till skolan. Vi kom vælbehållna till skolan, som tur. Utanfør skolan fick jag mig ett gott skratt nær jag mærkte att jag hade hoppat in på fel sida i bilen. Rød om kinderna steg jag ut ur bilen och møtte Fridas mamma som redan storknat av skratt.

I 1 veckas tid har en byggfirma renoverat vårt garagetak. 3 mæn har varje morgon hoppat omkring hær på taket, alltid varit på gott humør och dragit dåliga brittiska skæmt før mig. Jag har varit vældigt road av dessa mæn och skrattat så att tårarna har runnit. Igår sade Thea dock pløtsligt: "I think that younger boy is in love with you." Tur att de hade sin sista arbetsdag idag.

Idag ær min førsta arbetsdag på SFO, på flickornas skola. Det skall bli intressant att se hur det går. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad ska du arbeta med...??

2008-09-24 @ 18:09:29
URL: http://alexandraas.webblogg.se/
Postat av: malin

aha okej:) många av mina vänner jobbar oxå på SFO. Vad är dina arbetsuppgifter? förstår du norska språket bra?



me mig går det bara bra, men saknar finland någo fruktansvärt mycket..:(

2008-09-25 @ 20:46:54
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0