Sjöblom.

Nyss hemkommen från Soldathemmet, där vi uppdaterat oss med den sötaste Soldier boy i hela Dragsvik. Samt slått Jonas munk-rekord. Nästan i alla fall. Väl hemma vid köksbordet fick jag ett av mina värsta skrattanfall på länge. Orsaken heter Jonas. Jonas är absolut en av mina roligaste vänner. Hans sjuka humor och hans förmåga att iakta människor är verkligen svår att slå. Jag har svårt att komma på ett tillfälle då jag verkligen har haft tråkigt med honom. Inte ens en bussresa på 6 h kan bli tråkig med Sjöba. Vi har gjort mycket tillsammans och lika roligt har vi varje gång.
Fastän vi inte kommer att spela kort på raster och håltimmar i höst, fastän vi inte kommer att tävla om vem som är starkast i matsalen i gymnasiet, fastän vi inte kommer att vara smålulliga på Ettan av all tequila, fastän vi inte kommer att skratta oss till döds åt Kantelen och Brakle,  fastän vi inte kommer att träffas lika ofta framöver, vet jag att när jag kommer hem igen ,och jag inte behöver kalla honom för Soldier boy anymore, kommer vi att ta igen all förlorad tid och ha fruktansvärt roligt igen.  


                                 

                                                               Jonas, du är en pärla.
                            

Kommentarer
Postat av: belle

We just can't stop loving him!

2008-09-03 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0