Sorry..

...før att jag inte har uppdaterat. Men jag kænner att jag har viktigare saker før mig æn att nørda. Nu har jag dock tid då jag har åkt på en førkylning. Har sørplat engelsk finrexin hela dagen, men det smakar pyton. Annors mår jag som en kung. Jag har børjat komma igång med rutiner och kænner att jag ær sæker vid ratten. Man måste bara læra sig hur engelsmænnen tænker i trafiken. Det gæller att vara artig samtidigt som man måste våga ta før sig.
Helgen har varit fullspæckad. Fredagkvæll åkte vi till Odeon och såg på The Women, seværd film med varning før skrattattacker och tårar. Lørdagmorgon åkte Eva & jag in till City. vi børjade vid London Eye och slutade vid Thames festival med pasta och engelsk cider i månskenet. Trots ryggont och skavsår var vi lyckliga nær vi satt på tåget hem. Lørdagens højdpunkt var ændå det kæra återseendet med Nicolson. Vi bestæmde redan på lørdagmorgon att vi skulle træffas senare på kvællen. Han råkade dessutom vara i Wimbldeon, så vi bestæmde træff utanfør en bar. Jag såg redan på långt håll att de var Nicolson. Blødig som jag ær børjade jag stortjuta utanfør baren. Jag kommer ihåg nær vi læmnade honom på flygplatsen førra året att jag tænkte att jag inte kommer att se honom mera. Han var sig lik, som tur. Vi tog en Corona på baren och pratade længe, længe. Till slut gav jag upp efter en lång dag och læmnade killarna på baren, tog bussen hem och krøp ner under tæcket, lycklig som en liten flicka. Søndag åkte vi till Richmond, hyrde en roddbåt och rodde længs Thames hela familjen. Solen strålade från en klarblå himmel, så jag tom brænde mina kinder. Vi besøkte æven simhallen med flickorna, vilket inte var så smart eftersom jag nu sitter hær med århundradets førkylning.

Det var min helg vældigt kortfattat. Bilder kommer snart. Snart. Promise.
Nu skall jag återgå till mitt osmakliga engelska finrexin. Mamma, kanske du kan skicka lite Finrexin samt ett chokopaket med Emmi & Anders? :) Det som jag hade med mig for slut redan førsta dagen. Så ni behøver inte oroa er, en malare ær alltid en malare.

Nighty!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va härligt att få uppleva världen lite. O kom ihåg ser du jamie så ge mitt nummer=P

2008-09-16 @ 12:01:57
URL: http://crisssy.blogg.se/
Postat av: Emmi

Haha, tänkte att jag skulle ta me finrexin när ja läste ett finrexinen där smakar skit:)

2008-09-16 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0